allting har en mening




hejhej!

Idag vaknade jag typ vid halv tolv käkade frulle, sen upp till akuten och kollade löppen hon hittade ingenting men om det inte blir mindre får vi åka upp igen, just nu känns det som om den bara blir större och större men vafan det får faktiskt ta och vara borta tills nyår! Skulle egentligen varit med sussi idag men sen kunde hon inte så det blev singstra kväll hemma hos ellan med mallan och clåde, skit kuuuuul hahaha flummade som fan så jippiiie på det. Imorgon ska jag till väla med ellan med alla andra från helsingborg antar jag, men drar dit redan vid 10 så skulle behöva gå och lägga mig nu så jag kan få sova i 8a timmar iaf! Undrar hur många som kommer glo på min löpp imorgon hahahah skit pinsamt e det fyfan aja..



  • Lite pinsamt idag på sjukhuset, japp eftersom min läpp typ hänger ut och jag inte kan dra in den så samlas det jävligt mycket saliv, så sitter jag i drar in mitt saliv hela tiden, så stod typ vänte kön på 112,altså in till läkaren,  så bara helt plötsligt säger hon 130 o jag bara vänder mitt huvud typ sjuktfort och visst fan kommer det dreggel på min gråa kofta och mamma börjar typ as garva o alla i vänterumet kollar på mig, Också säger hon typ skit högt vad mysig du e jonna. Man bara tack mamma för att du gör det 100 ggr värre, härligt asså hahahah  xD

Kommentarer
Postat av: malin

hhahhahaha jag dööööööör XD OOOMG, dregel dregel! HAHHAHAHHAHA OOOOMG!!!

2008-12-26 @ 00:23:09
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0