you remember me

hejhej alla :)

Idag gick jag upp halv tio! Iaf skulle till stan och träffa så skulle vi träna på friskis, det gick faktiskt bra höll på i 1,5 timme så nöjd för jag har faktiskt inte tränat på 1 månad typ, hahah plus att jag ha gått ner i vikt hur fan har jag nu lyckats med det? Jaja efter när vi var klara dushade och bastade vi skit sköööönnnt! Men sen gick jag själv till stadsbiblioteket och bytade min klassiker bok typ charletts älskare elr vad nu den sugboken som amn inte fattar någonting av hette till oliwer twist som verkar lite lättare att förstå, TACK GODE GUD!  Så nu börjar vi om från början igen jippiiiee :( Men snart kommer mamma,pappa och thea hem så ska vi ner till mormor inte träffat henne på typ 2 veckor min kära lilla momror haha så hon kommer väll överfalla mig nu när jag kommer hahahah xD



får bli en snygge bild på min heta morfar ;)

pussheej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0