because i know how it hurts


HEJ ALLA SNYGGINGAR SOM LÄSER MIN FINFINA BLOGG! ;)

 Inatt nannade särä hos mig myspys alltid! Idag gick vi upp tidigt och stack till filborna skolan på öppethus, ja ingen skola för mig. Kändes som jag gick runt i ett sjukhus med skåp, nej tack plus att det kretsade alldeles för mycket kring handbollen och det är inte dte jag vill sattsa på i framtiden så, naaj. Men efter det stack vi ner istan och gick lite med våra loffekläder haha, leggings tjocktröja och joggingskor najs! Iaf sen stack vi hem sådär käkade lite sen flummade vi som vanligt sen in till ih och kollade på killar 92/93 OV när dom spelade SM, de vann så det var najs fast blev lite nervös ett tag ^^ Japp sen åkte jag hem efter dte och nu ska jag över till annika ett tag och dansa lite, haha hur nu detta ska gå till jag ska hjälpa henne med dans steg yeah!


särä och lilla jag goes flum!


Pusshaaj <3


38 DAGAR KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0