can you tell my what i should do?

Hej alla snyggingar som besöker min blogg! Japp slutade på praon idag redan vid halv 1 haha skit soft. Efter det direkt hem till mormor och hjälpte henne som vanligt, sen efter det snackade vi lite och jag käkade så kom mamma så snackade vi änu mer. Vid två/halv tre åkte vi vidare och handlade lite food och annat skit. Iaf sen kom vi hem så satte jag o mamma oss och kollade på änu fler resor till sommar najs. Nu är hon redan halv sju SHIT! HAHA, men sara kommer om en timme mabye så måste ta undan alla mina kläder från golvet så blir det nog som nystädat igen, typ iaf pallar verkligen inte damsuga nu. Ikv blir det bara att mysa och snacka, alltid lika kul med särä. Men japp då får väll jag ta att kila om det ska bli något av detta ^^ Imorgon ska hon typ upp as tidigt för hon ska till filborna för att kolla den skolan, handbollslinjen men jag har bestämmt mig för att inte gå den linjen så ja jag får väll sova vidare när hon sticker men jag träffar henne senare igen.



sara och jaag, älskar dig  <3



Pusshaajj <3




39 dagar till teneriffa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0