do you wanna be on top

Hello!

Inatt satt man uppe framför tv:n till runt tre sen somnade man som en gris ^^
Vaknade sen vid typ halv 10 så inte så himla mycket sömn inatt men jag fixar det naajs. Idag ska jag och annika "leka" med ida och mathilda, haha man kan väll säga passa för det känns mer så, men det blir jätte mysigt :) sista dan på lovet idag, fyfan vad fort allting har gått, man har ju knappt hunnit med någonting! Imorgon börjar iaf min 2 veckor långa prao med rehab för gamlingar som ska typ lära sig att gå igen å sånt. Typ sjukgymnast ska faktiskt bli kul, enda nackdelen är väll att man börjar halv 8 och slutar 4 :/ ååååå 













här är Ida snygging i min tröja hahahah ^^  










pusstjaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0