God damn you beautiful

hejhej! :)
änu en onsdag och änu en dag på praon. Men först bar det av till campeon, den skolan jag helst vill gå på när jag ska välja gymnasium hittils. Allt positivt om skolan bara så det var bra, haha jag trode man skulle ha med sina päron dit så kommer jag där med mamma och pappa så ska vi då parkera utanför så står det bara massa ungar där så jag bara wtf ahah, sen blev det att mamma följde med in de första 30 minuterna sen skulle vi typ delas in i grupper och då stack morsan pinsamt^^ När det var slut vid 11 kom pappa och hämta mig så körde han och lämnade mig vid fregatten så käkade vi sen skulle vi på något möte sen slutade jag halv 3 igen. Imorgon är jag ledig från praon skit hjärligt så ska sova länge sen ska jag plugga efter det får jag se vad som händer. På fredagen ska jag sen med en sjukgymnast när han ska åka till rydebeck och hjälpanågon, men jag vill fan inte åka för han e skit äklig jag kommer få panik när jag ska åka med honom själv och dessutom luktar bilen rövhål... GAAAH!! 




pusstjaao <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0