Gunnar Axelsson <3

Gick till skolan nyss, fyfan jag han inte komma innanför dörren innan jag började gråta.
ALLA i skolan boprde gå dit, lärarna har gjort det fint och det är skönt att gå dit och ta farväl.
Ja hur mycket varväl man kan ta, jag fattar fan inte att ahn är borta.
han skulle juh bli frisk och komma tillbaka, men den jävla cp cancern bara sprider sig och
tar livet från en människa med en sån jävla livsglädje. Han fick inte ens sin sista önskan, den konseten, han skulle juh på den igår kväll, kunde han inte fått se den? Skönt att det gick fort för honom iaf, att ahn inte behövde lida det sista. Känns hemskt att säga så, tänk att han e borta han kommer inte tillbaka aldrig liksom


jag kommer komma ihåg han som en människa som alltid var glad och positiv, och hade en sån jävla livsglädje. Han såg alltid allting positivt, älskar såna människor. Saknar dig Gunnar Axelsson <3  


hoppas verkligen det finns något mer än denna lilla tid vi har här på jorden, vill bara hoppas på det 
 




RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0