miss you so...

  • SAKNAR DIG!



Det fick bli en fet bild på sussana, för jag saknar henne som fan just nu :´( Iaf skolan först idag, hade bland annat redskap på idrotten japp alla som känner mig vet hur mycket jag suger i det, fast förästen inget slår malin sry men du är sämst, HAHAHAHAHAH! Efter skolan var det hem och typ kommer inte ihåg vad jag gjorde men nu har jag varit på träning sen har jag dushat nu så sitter här lite halvnaken GGGRRR ;) Imorgon blir det gymnasiebesök igen, ska först till petri med mallan för hon ska kolla omvårdnad sen joinar hon mig till olympia sos så slipper vi sitta själva! Så hela förmiddagen blir det gymnasiebesök sen eftermiddagen är det hemkunskap as soft hihi (a)

pusshaaaj<33


Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha jag erkänner jag är sämst ^_^..



HEMKUNSKAP MED MJÄLL-JOSEFINE! YYYYEEES -.-

2008-11-18 @ 22:37:06
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0