I always know


japp, andra dagen idag och lite roligare iaf!
Idag blev det inget sittande vid datan utan vå körde mest runt och lämnade och hämtade saker så tiden flöt på väldigt fort vilket var grymt skönt! Fick sluta redan vid ett, så jag ringde ellan och drog över till hennes praktik så snackade vi ett tag sen gick vi över till grafitti så kom mallan ocg claudia så käkade dom så fikade jag lite :) sen kommer jag ut ur affären så skulle jag typ kuta 200 meter för att hinna med bussen, haha jag dog ^^ SEn skulle man då försöka andas normalt, men va fan näsan var juh sum en vägg den gick juh inte att andas genom och där in på bussen kom man som en jävla flåsande hund, hahahah. En sak är säker ajg ska inte jobba inom äldre omsorgen när jag blir äldre, jag äcklas varje gång dom nämner något om toalettsförhöjningar och massa annat ööö xD Vissa är säkert goa, men jag har fan inte träffat någon änu!









pusstjaaoo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0