When you lose the one you wanted

hola, que tal?


igår blev det bio med mallasan och clååddde :)

hsm, den var helt okej men trode den skulle vara bättre, dom hoppade en del i filmen så man fattade inte så mkt ibland :/ Efter bion blev det bussen hem, ingen mysig lukt i bussen direkt, spya fifaan... Iaf sen gick jag o mallan hem till mig hon skulle nanna över här. Sen idag vaknade vi typ vid 11 käkade frukost å sånt sen drog hon för dom skulle ha släktkalas eller någots ånt hos hennes kussiner xD Iaf nu har jag suttit med So:n i 2 timmar håller på att spy på det men självklart har man fastnat men jag har fan inte långt kvar nu så jävla gött så mamma får hjälpa mig sen med lite åsikter för det pallar jag inte pillra fram några mer! Iaf ikv vet jag inte vad som händer än men har en fuktansvärd huvudverk
nu så den kan dra åt helvete först !





jag


pusstjaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0