your the one that makes me belive in destiny

hejhej!
ny prao plats denna veckan, jag äklas som fan usch, omgiven av mssa gamlingar och svin äkliga lukter hela tiden kill me! Tur va det att jag fick sluta tidigare och slippa dom lukterna, stack och lunchade med mallan på grafitti och snackade lite, sen så gick bussen självklart när jag kom utanför och nästa gick inte fråns om 20 min, ASSEGT! Iaf sen var det hem och byta om sen ut igen möta upp annika och ner och sola. Fick faktiskt jävligt mycket resultat så det var najs, får sola några ggr till innan teneriffa så jag har grundfärg när jag kommer ner där så jag inte bränner mig så lätt så jag akn bygga på någonting. Annars tycker jag att ajg luktar skit efter både gamlingarna och solariet så en dusch snart sitter inte fel direkt! Imorgon blir det prao, sen hem typ vila lite sen träning! Ska bli skönt att träna igen eftersom amn inte har tränat på två veckor pga bihålsinflamation och en massa huvudverk var ända jävla kväll, men förkylningen är iaf mkt bättre och ingenhuvudverk dyker upp var kväll så det är väll skönt så : )





pusshaaaj <3

teneriffa om 36 dgr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0