for some reason i can´t explain

Tjaaao!
Idag är det onsdag och änu en dag på höstlovet.
I Fredags var det fest för alma och agnesa, grattis flickor på 15-års dagen! :D
Sen på lördagen hade vi släcktkalas för min bror som fyllde 20 den 20 october :)
Efter 1,5 timme stack jag vidare till alma för tjej/mys kväll, på söndagen stack jag först och kollade på sussanas och claudias match. Dom van med en boll och självklart skadade claudia sig så jag fick leka sjuksköterska duttig man e visste exakt hur man skulle göra. Pä kvällen sen förljde mallan och sussi med mig till min match som gick rent sagt åt HELVETE!  Efter matchen stack jag hem dushade och käkade sen vidare till mallan för att tillbringa natten där. Måndagen var jag först med sussi o mallan typ krängde mat som vanligt? hahahah iaf sen på kvällen var jag med annika och vi mös lite och gjorde ansiktsmask och lite sånt myspys. Igår/tisdag blev det först hem till sara där vi fixade en sak först ^^ sen var vi hemma hos henne lite käkade å sånt sen vidare till match som vi vann och efter det träning 1,5 timme. Idag onsdag ska jag först fixa en del på mitt so-arbete och vid 4a sen kommer sara till mig ikv blir det bowling :D Jag ska fan vinna denna gången (a) 



Förövrigt är mallsan i göteborg och shoppar loss vilket ajg också vill :/
Men det är juh bara 1,5 månad kvar till teneriffa med Sara babe, då jävlar ! :) <333




pusshaaj




 jag o mallsan älskliing, bild från i fredags <33

Kommentarer
Postat av: malin

hiihi, tror du inte jag vill till Tenreiffa då?! ;O hahah, love ya! <3

2008-10-31 @ 00:47:51
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0