Blondie

Igår stack jag först till skolan var på första lektionen sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi till sjukhuset.
På sjukhuset fick jag sen mina inlägg och typ sprang på någon maskin medans dom filmade mina ben när jag sprang,skit roligt sen att se på tvn när man spran i sin slowmotion fart elr hur det stavas ^^ Efter det tbx till skolan tills man slutade. På kvällen blev det sen träning :D
Idag var det först plugget hela dan as segt typ, verkligen skit segt! :O haha sen blev det det andra lärar fajten på typ 1 vecka ahahhaah xD Sen blev det typ översvämning i kapprummet svin äkligt sånt typ toa vatten som bara började rinna ut fiifaaan : / Sen på No:n ska vi bygga broar typ så e jag med krille, gissa vårt "företagsnamn" haha så jävla najs, korre/blondies AB :D haha malin och lukas namn va fan sköldpadde AB eller något sånt! Efter skolan stack jag till mormor som vanligt på fredagar hjälpte med städningen men jad stannade där i 2,5h, när sen mamma kom och hämtade mig var jag typ slut efter allt hörande om vilken jacka hon skulle köpa och att gardinerna blev bra och hur mycket det kostade och om att jag skulle ha ett par strumpor på fötterna xD Jaja men jag älskar min mormor hon e bäst :D haha nu sitter jag här och mögar vet inte om jag orkar göra något ikv är typ helt slut efter skolan i 1 vecka :P




måste bara beräta en sak till, haha jag skulle typ bära pappa på ryggen typ man tar dom på ryggen så böjer man sig fram så att fötterna lyfter om ni fattar? haha så gjorde jag då det för jag skulle visa hur stark jag var, så bara helt plötsligt glider han undan åt sidan så bara känner jag på mina ryggkotor hur något knakar till, hahahah och där gick pappas revben ^^




as härlig bild på ellan och mig ^^



pusstjaao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0