mi casa tu casa

igår var jag med sussana på stan myspys! Hittade en svart klänning från gina, sen två par vita benvärmare från hm och en svart stickad mössa från åhlens. Efter stan stack jag hem och gjorde typ ingenting tror jag, jag kommer fan inte ihåg, härligt minne`? hahahah! Idag vaknade jag vid lite i 10 skulle vara nere hos mormor 11, så på med kläderna ut med flätan i med lite sprey, en macka i magen sen gå till bussen. När jag var klar med städningen hos mormor kom mamma och så fikade vi lite där snackade och sånt, sen följde jag med mamma och handlade. När jag kom hem satte jag mig direkt framför datan och skrev på so:n. And guess what? jag e fortf inte klar!  detta arbetet dödar mig långsamt men säkert, just nu står min hjärna bara tvär still så jag får lägga av nu med det. Japp men är klar med grundfaktan iaf, sen nästan skrivit klart en dag som ett jehovas vittne tror jag finns inte så mycket att skriva egentligen om något sånt.
Imorgon ska jag  förhoppningsvis fixa klart det mesta så att det vara finns pytte kvar till på söndag ^^ Skulle egentligen spelat match nu men eftersom jag mår som jag gör så blir det strax käka sen vid 8 kommer malin till mig så ska vi in till stan och möta claudia sen blir det bio ikv vid lite över nio, hsm :) mysiigt!

Nu vill jag bara att min förkylning,ont i halsen, slem i halsen och min huvudvärk ska dra åt helvete!




malin jag claudia


jag o mallsan





Kommentarer
Postat av: Claudia

kul med skabb bild på mig ;o <3

2008-11-01 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0