where did you go, i´ve missed you so

hejhej :)
har betsämt mig för att faktiskt börja uppdatera lite gran härdåja.
Idag var det plugget som vanlig, inte särskilt roligt någonstans.
Nu sitter jag hemma och gör typ nada, måste egentligen plugga men min motivation har
försvunnit för länge sen! Får väl ut och sprnga sen med eller något måste röra på mig lite.
För er som inte vet så fick vi igår reda på att vår matte/no lärare Gunnar inte kommer klara sig, han
har haft lung cancer ett taga nu men jag trode att han skulle komma tillbaka nu efter sommarlovet att allt
skulle bli som vanligt igen men det blir det inte. Känna så jävla fel att just han ska gå bort någon som 
verkligen har livsglädjen och abra 60 ska gå bort, bara sådär...

Så jävla fel :´(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0