you you you you i´ve got you

Hej alla!
Idag är det då torsdag, och ännu ett nationellt prov är avklarat. Denna gång ett matte prov och jag akn säga att det gick åt helvete! Min hjärna var helt jävla borta helt seriöst, sånt som i vanliga fall man tycker är riktigt lätt eller kan tänka ut utan problem bara funkade inte, fick verkligen panik. Efter det var det idrott och vi körde brännboll, på matrasten blev det hem till malin och käka sen var det tillbaka till skolan så hade vi engelska och no. haha shit vilken flummig engelska och no lektion det blev men det var riktigt skönt med det för jag rokade inget. Efter plugget stack jag till karro med ellan för att sola och plugga samtidigt, men det gick åt skogen., Vid halv fem stack ajg hem och sedan vidare till stan för att träffa felix älskling, skulle fixa hans mobil o jag skulle köpa mascara. Vid lite i sex gick vi upp till min blivande skola olympia för att lyssna lite om min linje SOS, men det var typ samma information som vid tidigare tillfälle alltså totalt meningslöst att gå dit. Iallafall nu är kjag hemma och ska försöka plugga in so:n men fan pallar inte åååå daamp! funderar helt seriöst på att sjukanmäla mig imorgon för att slippa...



älskar dig felix <3

pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0