And I let you reach me one more time

en dag kvar till julafton, najs? Idag gick jag upp vid halv elva, hade helt glömt att jag skulle städa hos mormor vid tolv så när mamma och pappa kom hem vid halv tolv och upplyste mig om det så var det bara på med kläderna och åka dit. Var väl där ett tag efter och snackade och sånt, fick en del extra pengar också hehe, me like!

Resten av dagen har väl bara tickat förbi. Har gjort julgodis med mami och fixat granen så den blev fin. Den såg riktigt tråkig och ful ut efter att pappa hade pyntat den och julen ska ju firas hos oss i år och då kunde den inte se ut så ju!
Har även hunnit med att städa mitt rum och trackat sönder rihannas cold case love, riktigt bra låt. Annars ikväll blir det väl en dusch och mys med min lilla familj framför tv:n.

http://www.youtube.com/watch?v=Gs4xehUlubo&feature=related




pusspåer <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0