we'll run for our lives

tacka GUD för att vi slapp ha vår samh-redovisning om bratsen idag! Vafan alla hade typ 3 ggr så mycket text mer än oss oh höll på och snacka i över 7-10 min!!! HAlååe!? Min och carros är typ 2-3 minuter hehe. Det blir till att fixa den rejält i helgen och göra en power point redovisning. Fick tillbaka mitt matteprov i skolan idag också VG -- hur fan man nu kan få det, är skit missnöjd. Ska fan skaffa mattehjälp om det inte går bättre med den nya matteläraren efter lovet!

Efter skolan blev det hem, plugga på min opponering och sen iväg till väla med mami. Kom hem med två julklappar och ett par jeans som jag ska få i julklapp plus lussesnäckor, super duper mega mums på den! (y)

Nu blår det att kolla på gårdagens paradise hotel. Sen blir det ner och fortsätta på opponeringen och fika lite mysigt.

gammal och gullig bild på mig och annika!



I'll be right beside you dear


pussheejjje<3


Kommentarer
Postat av: annika

paaah beebb ! <3

jag finns :) <3

2009-12-09 @ 17:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0