I´m still alive

OMFG, det är fan snöstorm ute och min rumpa är som en sementklump och den fryser ihjäl hahaha xD Förövrigt är jag sjukt trött och jag ska sova som en gris i 48 timmar tills jag ska till skolan igen, nej fy bara jag hör ordet skola vill jag ta en pistol och bara skjuta skallen. Jag orkar verkligen inte! Liskom imorgon ska jag läsa ut en halv bok,skriva bokrecension plus muntligredovisning och på det ska jag sedan läsa min 20 sidor i en engelskbok, kan det bli värre på sista dagen av sitt lov? SVAR : NEJ. Jag ska tänka lite positivt nu det är väll runt 4 veckor till påsklovet och efter det 2 veckor till auschwitz och när vi har vatt där så är det runt en månad kvar tills vi slutar, det är egentligen inte så mycket kvar om jag verkligen tänker efter....


 



men nu ska jag som sagt gå och sova som en gris, typ så läge jag kan!



puuuuuusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0