this love ain´t gonna be perfect

hej bitches!

Japp idag är det den 25 februari, och självklart fyller min malin år idag! Grattis din skitunge!! :D
Idag var det först skola, efetr skolan stack jag med malin,ellan och sussi till stan för att fixa paket och sånt så deyt är fixat nu båda till mig och mallan. Sen tsack jag och sussi till gymet och köttade varandra. nu har jag precis skrivit mitt muntliga arbete eller vad amn säger tills fredag, får träna in det imorgon för det är inget jag giter idag. Vad säger ni gått folk, det låter som om jag borde kila in i dushen nu eller?

Har för övrigt mått illa hela dagen känt mig helt spy färdig, det är inte roligt när man har röda veckan pihuuuuu :(



jag och malin för några år sen, när vi skulle ha precis lika dant av allting (;

pussheeej

Kommentarer
Postat av: Malin

pussiluuuuss på lingon veckan!

2009-02-25 @ 23:22:45
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0