your my wonderwall

hejhoppgummisnopp (:


haha jag suger vekligen på att skriva ursäkta mig ^^ men ja denna veckan har varit seg och lång men med ett härligt slut nämligen helg och som ett plus i kanten sedan 1 veckas lov, hur underbart kan det bli?! I veckan har det mesta varit skolan kompisar och träning som gällt :) Har faktiskt varit riktigt duktig tränat från mån-tors, idag och imorgon ska jag vila och sen ska jag även träna söndag. Idag har jag jävligt mycket träningsverk hahah, men japp det ska juh kännas att amn har tränat så det är najs! En sak som är väldigt positivt med gym är at om jag får ont i mina vader kan ajg välja att göra något annat som tar på samma muskler med det påfrestar inte dom, det är så jävla skönt!


SOFTIS LOV!



puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0