Burning through my darkest night

hej alla :)
Jappigår opererades då jag för min läpp, den blev dubbelt så fet som efter jag hade trillat och nu sitter jag här är inte i skolan och min läpp har svullnat änu mer sen igår när jag kom hem, men ajg har iaf inte ont i det längre emn det är ett större problem att äta, liksom får dricka kalla saker hela tiden, och sugröret är min bästa vän! Men idag får jag läsa min SO och plugga lite NO har två stora prov i det nästa vecka och jag missar juh min SO lektion idag så jag får ta igen det hemma lite nu så mycket jag orkar. Men imorgon ska jag försöka ta mig utanför mitt hus, förmodligen är läppen lika stor och alla kommer kolla men han sa att det kunde ta en vecka innan den började gå ner, kul att sitta med drickyoghurt och sugrör i skolan på lunchen, svar nej.. BUHU! Men imorgon har jag lovat sara att dra och kolla på sm på dagen, hon får slå alla som mobbar mig sen påkvällen blir det nog hem till mallan och ha tjejkväll eller vad vi skulle ha (; myspys, ikv blir det att ligga hemma och glo på tv för jag vill inte visa mig! xD haha

puss på er<3


På teneriffa efter jag trillat



nu efter operation

Kommentarer
Postat av: malin

ååh herregud. Jag hoppas verkligen att du mår bra och att din läpp blir bra!! <333

2009-01-23 @ 14:40:50
URL: http://heediin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha undra hur det är att pussa den läppen ;O men nej buhu synd om dig <3

2009-01-23 @ 23:28:15
Postat av: Anonym

jag säger bara OH MY FUCKING GOD!!!!!!!! SICKEN LÄPP STACKKKKKARNNNNNN! :/

2009-01-23 @ 23:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0