i´d try to hold on, but it hurt so much

hola amigos!

Japp jag har inte skrivit på någon dag nu så lite snabbt här dårå :)  Jag var på center syd med mamma,pappa och mallan i måndags. Vi shoppadeoch käkade och hade skit mysigt! Köpte två par tröjor och ett par skor, najsnajs! Igår satt jag på ih hela dagen med mallan och hennes päron till typ 2 sen kom ina och sussi så satt jag med dom ist till typ 6 och kollade på alla finaler och sånt. Idag har jag passat på att sova ut, skolan börjar igen imorgon, back to hell :´( Men idag så ska jag bara slappa, sen om ett tag ska ellan komma och slinga håret på mig så mina kära lilla utväxt försvinner, skulle behöva komma in till stan också får se om jag har tid till det såååå :) Min läpp har även svullnat idag igen, denhar bara blivit större och större sen jag slutade med min pensilinkur och det sitter värsta knölen i läppen som är skit hård, så börjar bli lite orolig om dom måste öppna min läpp för jag kommer inte klara av det....




pusshaaj

Kommentarer
Postat av: sussana

ska ni åka till mallrocka tsm?

2009-01-07 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0