the way we shine

haaje :)

Japp ÄNTLIGEN är denna skol veckan slut, den har varit så fruktansvärt plågsam, med de två proven och ja allt! Men den har ändå gått förbi fort, men de två proven var så sjukt jobbiga så ska bli skönt med långhelg eftersom vi är lediga på måndag också, JIPPIIE!!! :D Men sedan på tisdagen och torsdagen väntar nationella i svenska, mindre roligt menmen vad ska hända jag kan bara göra mitt bästa! Idag var jag på väla med min lilla mamma, köpte ett par skor och en typ tunika eller vad det är. Köpte även brunkräm så får hoppas på att denna är bra eftersom jag ville byta från min gamla för den suger! Nu för en timme sen typ beställde jag även ett par till skor, kommer i nästa vecka, vår skor. Asså jag längtar så sjukt mycket till sommarn, gymnasiet.. Att något nytt ska hända, för det känns som om man är fast i samma bana hela tiden.. Imorgon blir det att va med bästa!

Lycka till mitt gamla lag i SM steg 4, håller tummarna! :)




pusspåer<3


Kommentarer
Postat av: sussana

sötnos ;)

2009-01-31 @ 00:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0