let step outside

heeej babe´s!

Ännu en uppskattad solig dag, det tackar vi för. Det ska även bli soligt hela veckan vilket är sjukt najs. Idag drog jag till stranden med Felix och Jonathan, vär där i typ två timmar och badade faktiskt två gånger. Eller kanske inte ska säga bada utan doppade mig två gånger kanske är mer korrekt haha. Finns inte så mycket mer att säga om min dag förutom att jag nu är väldigt trött och strax ska käka ^^




hahah en gullig bild på pisse när han suger på sin tutte (;

pööööööössshej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du uppdaterar aldrig, fan ska gå och skära mig

2009-07-08 @ 13:38:30
Postat av: Malin

jonna du är nog världens sämsta bloggerska. Kom igen!

2009-07-11 @ 19:42:12
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0