and now i look forward to everyday.

Tingeling Tingeling!

Japp idag är det då finaly fredag vilket innebär att det är helg och att jag inte går i skolan vilket är totalt wonderful enligt mig! Eftersom att det är fredag idag så har lilla jag varit i skolan som vanligt. dagen gick ganska fort och innehöll både solsken och hagel. Jag stör mig riktigt mycket på vädret nu, liksom man vaknar och kollar ut så är himlen riktigt blå och det ser ut som sånt här perfekt vårväder ni vet så man väljer såklart att lägga vinterjackan hemma och på med en tunnare jacka. Men vafan händer under dagen joo det börjar pissregna och hagla, vafan det är snart april månad och det haglar och det snöa fan igår också? Kan vi inte bara få sol och sommar för det är det enda jag vill ha just nu! imorgon är det iaf lördag och då ska jag inskaffa en ny mobil THANK YOU, vet dock inte vilken det blir det ser vi i affären imorgon tihi. Vid eftermiddagen ska jag va med sussi och malin vilket ska bli najs, behöver verkligen spendera tid med dom nu och känns häller inte som om jag har träffat min sara på evigheter vilket suger hur mycket som helst! Men snart är det lov och då kan vi va precis hur mycket vi vill :)


F<3

pussheej


Kommentarer
Postat av: Malin

men M då? :(

2009-03-28 @ 17:11:27
URL: http://heediin.blogg.se/
Postat av: Annika

UPPDATERA!

2009-04-02 @ 22:32:50
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0