Let's blame the passage of time.

hej alla, tänkte uppdatera lite nu när jag är på humör för det! Vet iaf en som blir glad nämligen ANNIKA (;
Nu skrev malin till mig precis att dom ska baka och att hon behöver havregryn så hon kikar väll in innanför min dörr om bara några sekunder. Sen i onsdags har jag iaf varit sjuk haft feber och skit vilket inte är någon höjdare. Dessutom gör min nacke så fruktansvärt ont när jag har feber änns verkligen som om man har värsta nackspärren som går typ ner i hela ryggen, då är man i stort behov av massage! Idag är det torsdag och vi bönder på Ättekullaskolan har studiedag vilket gör att ajg kan vila mig yttligare (Y) Men vid två ska jag fara med pappa till göteborg ska kolla på ny bil. egentligen hade han lovat mig att vi skulle fixa dörrar till min garderob och ny mobil till mig idag eftersom att den blev snodd på en fest i lördags, men ja det får vi väll ordna nu i helgen istället. Det är helt sjukt så handikappad jag känner mig utan min mobil. Jag har inte koll på tiden, om jag ska prata med mina vänner måste jag vara hemma och ha min hemtelefon plus att jag kan inte alla nummer i huvudet så kan knappt nå dom. En väldigt störig sak till är att mina päron måste väcka mig på mårnarna, och sen somnar man självklart om så blir det ett jävla tjatande om tiden osv. Nej nu får jag göra mig i ordning så jag blir klar tills vi ska åka iväg!



pussheej

Kommentarer
Postat av: Annika

jag blev glad, du har ju till och med lagt in två inlägg, sen förra gången jag kollade ! :D

2009-03-27 @ 23:48:07
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0