I can't keep on feeling the way I do

då vart det söndag igen och änu en måndag imorgon som innebär skola för min del. Imorgon är det matte och no nationella och jag ser verkligen inte fram emot det! Mitt lilla minilov har varit riktigt skönt, och nu ska jag försöka köra på det sista som är kvar i skolan. Men det känns som om man vill ge upp, och man känner verkligen hur man inte orkar sitta och plugga längre. Skönt att man nu äntligen kan se ett slut på all och att det kommer något nytt, wiiiieee :D
Ligger i sängen nu och ska försöka sova, man vill ju inte vara allt för trött imorgon. Men det känns redan tomt utan min älskling bredvid mig i sängen buhuuuu :(



pussheeej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0