Does the pain weigh out the pride?

sitter med min svenska nu. Har kommit på vad jag ska redovisa muntligt om, nämligen världens rikaste kvinna. Det blir nog bra, jag ska bara hitta lite mer fakta. En sak jag inte vet är hur man lägger upp ett muntligtframträdande. Visst jag vet att man ska ha det sammanhängande men vafan det ska vara intressant och sen ska man ju ha en bra inledning och avslutning med, hehe kill me. Igår efter julskyltningen åkte jag hem till snutte och nanna där, hihi så myyysigt, älskar min bebiis! Idag blev det upp och sen iväg till skolan från 08.30 till 13.50. Efter det åkte jag hem till felix igen, var tvungen att hämta min dator och sånt men stannade lite längre. Vid 5 kom mamii och hämtade mig så åkte vi och handlade, fick med mig choklad hem. Tjatade på felix hela dan att jag var sugen på godis så jag var bara tvungen att köpa!

Nu sitter jag som sagt med min svenska. Depprimerande men sant. Ska strax duscha sen blir det tv ett tag och till sist matte innan det är dags att nanna kudden. Har matteprov förövrigt imorgon, önska mig lycka till, det kan behövas! Har lurat mamma att vi har sovmorgan tills 10.10 imorgon för det är då min matte börjar, och jag pallar inte spanskan imorgon. HATAR DET HUR MYCKET SOM HELST. Visst vill inte få ig men vafan det är så tråkigt och jag total vägrar att plugga det hemma, det jag lär mig lär jag mig i skolan!!

jaja duschen kallar...



Pöösshhheje<3


Kommentarer
Postat av: therese

hejsan söt blogg!

jag är med i en tävling och skulle bli jätte glad om du la din röst på mig,jag är nummer 3 http://londonflickan.webblogg.se/2009/november/rosta-pa-din-favorit.html#comment och om du rösta på mig så kommer du att få en länk i ett av mina inlägg:)

kram

2009-11-30 @ 20:02:03
URL: http://theresedahlstromsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0