I´d never thought i´d hear myself say this

jag har inte haft någon lust att skriva på ett tag, jag ska strax ställa mig och fixa mat också så hinner inte skriva särskillt mycket nu heller. Jag är frisk nu iaf, och har en del träningsverk sen kiboxen i torsdags och boxningen i skolan igår. idag blev det stan med annikababe! Köpte en tröja bara. Nu ikväll ska jag vara med älskling när han kommer hem från sin utbildning. Får se om han orkar ta sig hit eftersom mina päron ska iväg och jag ska ta hand om min lilla vovve lite så hon slipper vara hemma ensam. Annars får jag väl gå ut och gå själv i det mörka vädret och sedan ta bussen till min snutte :)

nu ska jag kila och göra pizza tihi.


jag vill inte ha med dig att göra
hör inte av dig till mig någonsin igen
allt du gjorde var att trycka ner mig
jag fanns för dig men fick aldrig något tillbaka
 jag klarar inte av människor som dig
du bara tänker på dig själva hela tiden
klarar inte av att glädjas åt andra
du vet precis vad jag tycker
låt mig bara vara
du är inte värd mig.



pussshhheej<3


Kommentarer
Postat av: annika

yeyeyeye !



FY FAN VAD JAG SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAr.

puss, bad i morgon :*

2009-11-07 @ 21:27:31
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0