It gets more confusing everyday

nytränad och lökig är vad jag är nu! Var på ett step bas pass med ellinor innan. Vi var totaly off beat ett antal gånger men det blev najs ändå och svettig blev jag iaf men det kändes inte som om det tog särskillt mycket men roligt var det. Så det blir väl några bas pass till så man lär sig stegen sen får jag gå upp till medel så man kan flåsa lite också och dö på passen. JAG MÅSTE BÖRJA TRÄNA MER! Får panik på mig själv att jag aldrig tränar typ, kommer bli fetto nummer ett asså. Nej nog prat om min träning. Har gjort klart min krim nyss och även hunnit käka lite. Blir snart in i duscheriet och sen tvn lite. Kanske borde läsa på min bok också 150/400... Gör inte så mycket framsteg direkt hehe.



pussheejjje<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0