you´re in my heart

Jag är typ glad och mega deprimerad samtidigt just nu. Glad för att MIN FUCKING JÄVLA SP-INTRO ÄR KLAR!! Och mega deprimerad för att jag har 60 kriminologi begrepp, inte ord utan begrepp med 5-6 meningar på vissa till förklaring. Detta ska jag lära mig tills på onsdag *suck*. Idag var iag ganska soft dag i skolan, först samh, där jag bara satt inne på facebook och sånt shit. Vi ska ha redovisning om någon vecka, jag jobbar med carro och vi ska redovisa om brats hihi. Sen efter det var det föreläsning med kustbevakningen sen polisen, typ sådär halv trisst. Annars har jag väl bara pluggat idag.

Om någon vill veta vad jag har gjort i helgen så har jag varit med felix snutteputte. Vi har typ varit på väla, lagat god mat, myst, letat efter fest men hittade ingen som vi ville gå till så där direkt men det har varit goooosiit ändå med min hjärtis! <3 Igår var jag och träna med ellan också, först dans-pass sen kibox. Kan lungt säga att jag har träningsverk i min mage idag och lite i mina lår hehe. Hinner inte träna denna veckan heller, så jävla tråkigt för jag vill verkligen...

ska käka nu!


pusshheejjjje<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0