du håller mig kvar i nått jag lämnat

söndagsöndagsöndagjagHATARsöndagar!

sov hos babe inatt, myspys! Vaknade vid runt kvart i 11, sen lite över 11 blev det frukost. Lite över 12 var jag hos henne och fick nybakta kanelbullar av min extramami eva, mums älskar hennes kanelisar!! Efter jag hade krängt lite fick jag kolla klart på slutet av filmen juno eller vad den heter, som jag bara såg halva av i fredags med girlsen. Vid halv tre hade malin sen samling till sin match som jag egentligen skulle med till men efetrsom jag är väldigt trött så körde dom hem mig istället. Så nu har jag varit hemma ett tag, strax kommer mamma hem med maten som hon har gjort hos mormor & morfar eftersom vi renoverar our kitchen. Efter käket blir det top model 12 och ensam mamma söker. Efter det blir det sängen och plugg i sängen.

NU KOMMER MAMI OCH THEA HEM SÅ




thea som valpiis, min cutie!!

 PUSSHEEJ!


Kommentarer
Postat av: Malin

jag dör så söt thea är!

2009-10-04 @ 19:44:46
URL: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0