I've seen it all, and it's never enough

Jonnis = inte på bra humör idag!

Japp sitter hemma och pluggar igen då till sista provet av tre denna veckan. Min hjärna är typ död för mina dagar består bara av skolan plugga sova skolan plugga sova vilket dödar mig. Sen kan ni lägga på mensvärk och menshumör och huvudverk så har ni min vecka i ett nötskal, låter super duper roligt ju... verkligen.

Nästa vecka ser det väl ut iprencip lika dant, samhällsprov, svenska bok redovisning, och krim+engelska läxa jag längtar redan. Mitt lov är jävligt välbehövligt nu kan jag säga längtar som fan! Men nästa vecka blir det iaf lite avbrott eftersom att vi på måndagen ska gå på bio och se Boy A och på onsdagen blir det livräddning hela dagen vilket ska bli roligt.

Fredag imorgon och då blir det ut och äta med lite people myspys! På lördag har jag ett halvår med min snuttetutteunderbaraälsklingsfelix!!!! Ska självklart spendera dagen med honom. På söndag ska jag försöka klämma in lite väla och minst 2 timmars plugg till samhällsprovet som jag verkligen inte har någon koll på alls!

Nu ska jag ner och fixa något att äta till mig eftersom mamma ville bara göra svin äklig mat till mig som hon vet att jag knappt äter. Detta pga att min mammas chef ska hem till oss med hans funktionshindrade barn för att kolla på min hund thea eftersom dem har tänkt att skaffa en rotte så ville dom se hur hon går ihop med deras barn. Theis är snäll mot sånna så det ska nog gå mega bra! Men ska kila ner nu och fixa käk innan dom kommer!


min felix e fiiinast! :)

pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0