you and I both

shiit vad mörkt det var ute i morse? kändes som om klockan var typ 3 på natten när min klocka ringde! Men föste i alla fall upp mig till sist ur sängen efter ett antal snozningar. Skoldagen gick väl hyfsat fort, hade spanska där jag gjorde prov i hörförståelse, sen fick vi tillbaka matten 7 st blev godkända? resten ig!! Asså kan någon fatta varför vi klagar på att hon är en dålig lärare, sen kan hon inte ta åt sig kritik heller!! Ska be mamma ringa till rektorn sen eller något, så hon kan ta sina saker och sticka ifrån vår skola! Jag fick 1 poäng över g det är helt sjukt asså! ska inte tjata mer, efter det var det iaf prov i samhällskunskap, det gick helt ok tror jag, vi får se när jag får tillbaka det. Klockan kvart över 6 ska jag uaf befinna mig på friskis & svettis och ta ett spinningpass, efter det blir det kanske gymet, vi får se. Efter det är det hem och käka och fira min bror som blir 21 idag, dom ska komma hit vid 6-7 tiden så förhoppningsvis hinner jag träffa honom. Imorgon är det hjärt och lungräddning hela dagen, ska väl bli... Roligt? :)

pussheejje <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0