for some reason I can´t explain

Hej igen!

tänk två inlägg på en dag, vilket under! tihi (a) Har varit och tränat nu men det blev inte särskillt mycket träning för jag träffade bella och hennes kompis alicia och där fastnade jag i typ 20 min helt inne i samtalet och rätt som det var är hela kroppen kall efter uppvärmningen och då hade jag ingen lust att träna längre men jag körde i typ 40 min iaf sen köpte jag en banan och satte mig på bussen hem. Har bestämt med Bella och Alicia nu att jag ska börja spinna med dom på måndagar, vilket passar mig jätte bra!

Nu ska jag försöka få tag på glosorna så jag kan träna på dom tills imorgon (glömde mina böcker i skolan så klart) så väntar på att linn ska skicka dom till mig. Efter det ska jag nog nanna kudden är super duper mega trött!!



pussnattii<3


Kommentarer
Postat av: annika

you got it going on baaaabe <3

2009-09-22 @ 06:41:52
URL: http://oinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0