lovely

Hem kommen från lägret i onsdags men har inte orkat skriva helt enkelt. Förövrigt hade jag det kanon bra och var ute på massa övningar, bla spelade jag prostituerad, hippie, flykting, till fånga tagen i chock, skott skadad, "joggare" m.m. för er som ville veta. Nu har jag väl återhämtat mig halvt iaf, andra natten i min underbara säng och jag sov 12 timmar inatt! HELT SJUKT  att jag kan vara så trött förtfarande... Idag hade vi bara en lektion vilket var idrott som jag förövrigt inte var med på pga att jag lekte med min hund igår och hon knuffade mig så jag flög i  golvet med svanskotan före, vilket resulterade i att jag fick sjukt jävla ont och att jag går och haltar idag. Annars har dagen bestått av en arbetsintervju på mc samt ett besök i stan med Alex och Ellan, myspys. Nu ska jag ner och visa mamma tunikan jag köpte samt klaga på om att jag vill ha mat.

Om någon undrar var jag och felix gjorde igår vid 8a tiden så läs
http://hd.se/helsingborg/2010/04/22/85-arig-kvinna-forsvann-fran/

så kan jag ju berätta mer om det i senare inlägg, min kära lilla gamel mormor.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0