lovely

underbara väder! Dagen idag har bestått av skola tills typ ett, för då bestämde jag för att sjukanmäla mig och åka hem. Väl hemma gick jag ut och satte mig med laptopen, musik och min vovve och njöt! Vid lite i föra fick jag ett litet sms av ellinor så jag ringde upp henne och snackade lite och sen bar även mina ben av sig på en liten promenad till ellinors trädgård. Där ägnade vi ännu mer tid till solning och pratande. Vid fem tiden gick vi in och sen blev jag förhörd på kalla kriget som jag har prov på imorgon. Själv har jag inte tittat på sammanfattningen jag har gjort men jag kunde det faktiskt ganska bra när hon förhörde mig! Men ja, det börjar väl bli dags att titta till dem strax och göra mig en liten ansträngning för att lära mig allting så att det sitter. Efter jag var hos ellan stack jag och handlade mat och godis som jag kan ha med mig till övningen. Stack även till annika efter dte för att be hennes mamma kolla på min lilltå där jag hade en jättestor knöl. Den tog hon så vänligt bort till mig så nu känns min tå prima igen!

Imorgon börjar jag kl tio med prov, efter det idrott sen slut. När idrotten är klar blir det hem till mormor och städa. Vid fem över tre ska jag försöka träffa Annika i stan och sedan ska jag vara med sussi lite senare på eftermiddagen. På kvällen blir det väl till att packa det sista inför militärövningen som jag åker till på lördag kl 07.00!!! Yes, väldigt tidigt och är inte hemme fråns på torsdag igen. Men det ska bli fett skönt att komma ifrån skolan hehe.

känns som om jag har hunnit med allting idag som jag inte skulle göra, men ja det får väl bli en hektisk dag imorgon helt enkelt.


ellan y yo

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0