time

t

Igår blev en helt okej dag tillsist faktiskt. Vaknade upp i min älsklings famn, sen gjorde han frukost till lilla mig medans jag la kavr i sängen och snarkade vidare. Vid 12 tiden kom sen mina päron och hämtade mig så skulle vi åka och kolla på cykel, men dock hittade jag ingen jag ville ha. Så vi åkte vidare hem där lilla annika  var snabb med att fråga om jag ville med till bk och käka pommes, och jag menar vem bangar det?! Inte jag iaf! Så jag stack dit med henne och snackade lite osv. Under tiden jag satt på bk frågade lilla max om jag ville komma på krök hos honom med lite folk så jag bestämde mig för att kila dit framåt kvällen. Efter bk stack jag en sväng inom malin och skulle låna någon tunika, så jag blev väl kvar där i runt 2 timmar och snackade med henne lite, smakade även den nya marabou med passionsfrukt i vilket jag faktiskt blev besviken på... Jag menar passionsfrukt är typ den bästa frukten jag vet och marabou den bästa chokladen, men tillsammans blev dem två ingen bra matchning faktiskt. Iaf, efter jag hade varit hos malin stack jag hem och fixade till mig och blev sedan körd ut till max. Blev väl en helt okej kväll där, dock lite segt. Så jag och kevinski tog bussen hem lite över ett. Eller hem och hem, jag åkte till felix och myste ner mig i hans säng
Idag vaknade vi vid typ 11 tiden, så vi gick upp och käka frulle och lite sånt. Sen kom hjärtis på att han ville fixa deras skatbo (!?) yes iknow, rätt random men jag njöt av att få sitta ute lite i solen och mysa ändån. När han sedan var klar med den stack vi med hans dady och köpte lite trädgårdssaker och tog även en sväng till friabad och gick en mini runda där. FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN! Efter det körde dem hem mig och jag tog direkt på mig träningskläderna och gick ut en sväng med ellinor. Nu ikväll har jag väl bara gjort klart samh. saken och typ gjort bananpannkakor till min broder... Imorgon blir det skola till 2 och sen utvecklingsamtal 20 över fyra, JIPPIE. Kill me!

 


emme, amanda, josse

tobbe

kevin liknar typ erik saade som faaan!

jag och min pussgurka!


tobbe,johan,martin

and max


♦ pallar inte lägga upp fler pics nu, sorry

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0