what´s my name

Föööörlåååt för dålig uppdatering!
Har helt enkelt inte orkat, men idag kan jag väl vara lite snäll eftersom att jag slutade vid 12. Började 10.10 idag med naturkunskap och skulle egentligen ha en lektion till vid 14.10 och sedan sluta 15.30. Men den sista lektionen blev inställd vilket var sjukt skönt! Så jag och amanda bestämde oss för att köpa nötter, godis and food, sen satte vi oss på 219 hem till henne och sen har vi bara myst framför dear john och den nya julkalendern!
Mina föräldrar hämtade mig där lite över 6 och nu är jag hemma. Blir till att kolla robinson vid 8 men innan dess får jag väl ta en liten titt på mina Italienska glosor. Imorgon blir det skola, funderar på att åka till skolan lite tidigare så kan amanda hjälpa mig med min dans också.. Huuum får tänka på det där. Efter skolan blir det till att sola, i need it so bad!


min fina mandis och jag!

puss på er geeeeks♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0