But I'm gonna be okay, you can bet I'm gonna find my way.

ganska trött på allting just nu, och precis så på min blogg. Allt känns meningslöst, fel, tråkigt, jobbigt osv. Tur att man har sina små personer som kan pigga upp en ibland när allt annat känns skit och pest. Just nu längtar jag tills sportlovet och att det ska bli varmare. Vintern/hösten gör inget mer än deppar ner en och får en på dåliga tankar. Jag vill ha ljus, lov, frihet! Men tills ljusare tider får jag väl fortsätta leva. Tur att min felix finns och att han gör mig lycklig och glad, och puss på Ellinor för att hon är bra!


ellan and me

pusshejje<3


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Skabbpics älskas!

2010-02-01 @ 23:00:19
URL: http://kadaniik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0