done

då var det gjort. Knölen är förhoppningsvis borta nu. Har bandage och något annat skit över så jag ser inte hur det ser ut. Var typ skit nervös innan jag skulle opereras, men det gick väl helt ok. Höll på och svimma och spy efter, men hon sköterskan var jätte gullig och var lungn hela tiden med mig och sen hade jag ju min lilla undebara papi med mig också. Han är den bästa i sådana situationer för mig! Nu kollar jag på film, men har typ fastnat i datorn hela tiden så kan inte säga att jag vet vad den handlar om precis. Ikväll kommer min snuttis till mig och ska sova här. Slängre in en bild sen när skiten är av och när man ser hur det ser ut. Just nu är mina fingrar bara feta som stolpar.


dady <3

pusspåeer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0