For your love

endast två dagar kvar på lovet nu, panik typ? Igår var jag först och tränade med felix. Notera detta det var tredje gången denna veckan!! Efter det blev det hem och på kvällen stack jag hem till ellan och kollade på let´s dance med henne och krängde godis som vanligt! Vid lite över tio satte jag mig på bussen och åkte hem till felix, började kolla på filmen kiss kiss bang bang. Men den cpade efter att vi hade sätt lite mer än halva så vi fick stänga av den. Sen gick vi väl och la oss och somnade runt 1 tiden. Idag vaknade vi vid 11 men la kvar och myste lite i sängen och gick upp vid ett och käkade frulle. Efter det blev det att åka iväg och handla med älskling och hans dady. När vi var klara med det blev jag hem körd. Ikväll ska jag vara med Malin, me like! Ingen aning vad vi ska hitta på men det märker vi väl sen.


my baby and me

pussheeje<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0