happy

så jävla underbart besked jag fick idag!
Den 3/7 åker jag och Louise till Turkiet i en vecka, fatta vad naajs!? Blev otroligt glad och det ska bli skönt att komma iväg. Sen ska jag jobba satan i det hela sommaren och tjäna mucho pengar. Tajmar det bra också för felix åker också iväg den veckan så när jag kommer hem har vi en vecka själva i mitt hus, kanonbra. Nu sitter jag i soffan och är lite så där halv nervös inför morgondagen och första dagen på jobbet. Känns typ helt omöjligt att jag ska lära mig alla hamburgarna tills på lördag och att jag ska stå där bak och skrika - två cheese burgare klara dåja!....
Kommer typ dö imorgon men yeee. Idag har det varit underbart väder och har hunnit med lite solning på ellinors balkong med svenska jordgubbar och körsbär som köptes nere på torget innan idag, mumsMUMSmums. Så imorgon blir det förmodligen cykling till  skolan om det är bra väder sen är jag väl inte hemma fråns vid halv 8a tiden och kommer förmodligen lukta mc och vara svin trött, så dont expect någon uppdatering från mig!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0