normal

underbara dag och underbara väder!
Idag blir det skolan till högst två, börjar vid tio så det känns skönt. Engelska redovisningen ska klaras av samt att jag ska prata betyg snack i idrott. Blir cykling för min del hela dan, på min nya fina blåa cykel, iiihh! Vid 4a blir det jobb på mc som igår, som faktiskt gick helt okej efter ett antal kastade burgare. Mellan skolan och mc ska jag försöka hinna ner i stan och köpa ett par svarta skor samt att jag ska försöka hinna fånga en glimt av solen.
Ikväll blir det förmodligen grillning nere på gröningen med some dudes. Får se om kameran joinar eller vad den hittar på. puss♥


nada smink idag, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0