take a minute

ja jag han köpa skor och få en glimt av solen i fredags. Dock blev det ett par halkiga skor som håller på att döda mig på jobbet, så får verkligen hoppas på att dem andra kommer strax! På kvällen i fredags blev det gröningen med massa mysigt folk och sedan beachfotboll med VÄLDIGT många nere på fria bad, riktigt mysigt! I lördags stack jag med hjärtat till sofiero för att han tjatade om att åka dit, så vad gör man inte? Väl där var dte jätte mysigt och vi promenarade runt lite och sen köpte vi min favorit glass, iiihhh! så längesedan jag hittade det strösslet (salt lakrits) så jag blev typ överlycklig! Vid 4a tiden kom min dady och hämtade oss och körde hem mig så jag kunde käka och sedan vidare till jobbet. Börjar gå bättre där men jag suger fortfarande. vid 22 när jag slutade kom dady och hämtade mig igen och körde mig hem till addeför han hae typ födelsedags kalas/fest eller vad man ska kalla det. Blev typ där i en timme högst, sen drog felix och jag hem och nanna at my place. I söndags åkte mamma och pappa till tyskland så jag gick ner med thea till felix och var där ett tag. Senare fick vi skjuts hem och jag deckade i solen ett tag. Igår (måndags) var det skoljogg, och det öste typ ner regn.. Så jag lunkade den 4a km långa rundan med Ellinor och sen stod vi och kollade på såpbandyn med carro i typ 2-3 timmar, haha nog nördar! På kvällen blev det degdeg och sova med Thea. Idag blev det gröningen med sos2b som vi skulle "leka" med. Blev några lekar i typ 1,5h sen vidare till stan med Carro och Lollo.. Stack in på expresso house och fika lite med andra samt kollade lite i affärer efter det. sen var det vidare hem till mig och baka till svenskan imorgon. Vår sista lektion i svenskan och vår enda lektion imorgon. Så efter skolan  imorgon blir det väla för hela slanten i hopp om att hitta något att ha på sig på skolavslutningen/student festerna. Yeye, det löser sig alltid!

Nu ska jag nörda, kanske blir bk till mat ikväll muuummms. Senare idag kommer pappa o mami hem och förhoppningsvis har dem någonting med sig till mig som är väldigt efterlängtat!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0