take my hand



detta kom mina päron hem med igår till mig plus 3 flak cider, underbara?
ehuumm japp! Hittade ingenting i stan heller till avslutningen, så imorgon har jag tvingat med dady till malmö för en sista koll annars får jag väl gå och dö typ? Nej emn det löser sig alltid, men det är ju kul om man känner sig hyffsat fin i alla fall. Förmodligen blir det ut och käka med klassen efter avslutningen på olarrys eller hur det stavas.
Alla andra skolor utom min fattiga bajs skola (skämtosido) slutar imorgon, förutom vi.. Och ja, alla fester kommer vara imorgon så ja jag ska festa imorgon och jag får se ut som skit på fredag när jag kommer till skolan, i dont care!

puss♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

JÄVLA SVIIIIN! TA DIG I RUUUUMPAN...

2010-06-09 @ 22:27:44
URL: http://kadaniik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0