WONDERFUL

  • För det första är det skit härligt vårväder ute
  • För det andra vaknade jag upp bredvid världens underbaraste, som gör mig lyckligast
  • för det tredje har jag idag övningskört och växlat ända till fyran och kört 50 km/h, tyckte det var as bra för mig för att vara tredje gången jag sitter framför ratten + att jag fick mötande trafik
  • För det fjärde en viss person är inte .....
  • För det femte dagen kan bara bli bättre!

Ja som sagt, det känns som om detta kommer bli en mysig lördag, och med detta vädret ute kan det inte gå annat än fel. Dock så kom vi på att den 17 april, då jag och felix har ett år åker vi på läger! Ganska trisst, men tur att vi går i samma klass så vi är iaf med varandra, hihi. Nu blir det att duscha Thea, vilket hon H-A-T-A-R !

PUSSHEEJJE♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0