your love is my drug

one day less tills helgen! Skolan idag bara. Fortsatte på sista delen på spanska provet hörförståelsen då, kan väl säga att jag inte fattade särskillt mycket och chansade på hälften typ. Sen skulle vo haft matte men den blev inställt för det fanns ingen lärare som kunde ta oss vilket gjorde att vi hade 2 timmars håla så det blev käk och lite sånt najs då. Efter det var det kriminologi där vi jobbade lite med brottsoffermyndigheten. Tillsist var det då dags för samhälle där vi jobbar med en tävling som heter koll på cashen som är väldigt najs faktiskt, blev även färdiga idag med det! Efter skolan blev det ner till gymet med älskling och gabbe. Sprang typ ett tag men fick typ kramp i mina benhinnor, dock ingen aning om varför men det har börjat komma ganska ofta nu och det är sjukt jobbigt! Så istället för att springa så ställde jag mig på crosstrainern i 20 min och sedan blev det lite mag träning. Nu har jag precis käkat och ska strax kila in i min kära lilla dusch. Sen blir det till att kolla på mästarnas mästare och efter det plugga lite engelska hehe F U N...




du är det bästa som finns hjärtis!




pusshejje<3


Kommentarer
Postat av: claudia

jag köpte mig asballa cola lipsyl @ Kappahl hihi :D finns i sprite och fanta med, you should try it :D

2010-03-10 @ 17:45:59
URL: http://claaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0