hard


ser kanske inte blimärket så mycket, but it´s very big!
Just nu sitter jag här och är typ halv trött eller något. Fruktar dock morgondagen så vill helst dra ut på denna dag så mycket som det går. Dock fattar jag med att morgondagen närmar sig och att det är bättre att vara utvilad imorgon än tröttis. Nationella i Matte A imorgon, och ja det har väl inte gått så jätte bra för mig i matten hittils pga. alla lärar byten osv. Men jag ska göra så gott jag kan och hoppas verkligen på det bästa, önska mig lycka till imorgon! Inte mitt enda nationella denna veckan dessutom, har nationella i Spanska steg 3 också på onsdag, alltså de två sakerna jag fruktar mest två dagar i rad, typ hemskt? Svar: JA!
Så morgondagen spenderas framför spanska böckerna i intensiv fart och hoppas på att få in så mycket som möjligt.

PuSs♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kan trösta dig med att jag har fyra nationella, en redovisning och en inlämning denna veckan. :)

2010-05-24 @ 23:32:53
URL: http://lindesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0